Arkadaşlar, işin tadı iyice kaçtı. Tıklama başı 2 centi beğenmezdik. 2 ay önce 350 400 tıka 8 9 $ ı beğenmezdik. Şu tabloya bakın. Hergün böyle artık. Geçersiz tıklama olmadığı sürece 1 centin altında ödeme almamız gerekmiyor mu? Hitler aynı, tık oranı aynı ama bazı tıklamalar para vermiyor. "Bazı" az kaldı. Tıklamaların yarısı para vermiyor.

7k gösterim, 130 tık , 0,64 $

Krizden dolayı diyeceğim ama bu kadar da olmaz ki!