nuriozzkan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adsense 5 Tık 0.09 krş
41
●1.855
- 21-12-2017, 01:00:45İnşallah hocam tbm 40-50 krş olsa yeterli de biraz zor gibi inşallah artarfrankly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2017, 01:34:12Hocam size bir öneride bulunayım, yazılarınızı Office Word programında yazdıktan sonra siteye aktarın, http://www.nuriozzkan.com/2017/10/bl...-kazanmak.html bu yazınızı okuyayım dedim, 20 tane kelime hatası var belki de daha fazla.nuriozzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3) Her yazıda kendineizin bir kaçtane eski yazısını linkleyin
7) Farumlardan Hesap açın yazılarınızın en altına blog adresinizin linkini bırakın
13) Sosyal öedya hesaplarından şikayet ve önerileri dikkate alın
Ama kendimi kwşke vereeydim diyorum. - 21-12-2017, 01:54:35admob da 11 tık 0.00 kuruş gördüğüm zamanlar oldu.
ben bunda reklam veren maliyetlerini düşüren ajanslarında parmağı olduğunu düşünüyorum. kendi karlarını arttırmak için ve doğal olarak müşterilerine avantaj sağlamak için minimum maliyetle maksimum dönüşümü sağlıyorlar.
ek olarak adsensenin barındırdığı izin verdiği reklam ağlarını incelemenizi tavsiye ederim.
arada sizi ciddi anlamda sömüren reklam ağlarını tespi edip engelleyin.
örnek vermek gerekirse;
http://prntscr.com/hqa12x
burada da görüldüğü gibi bu reklam ağı 11k gösterim yapmış
259 tıklama almış ama toplam 56 kuruş kazandırmış.
bu reklam ağının her bin kişiye gösteriminde 0.05 kuruş gelir elde ediyormuşum
259 tıka 59 kuruş.. bunu hesaplamaya matematik yetmez
)
bunun gibi bir çok saçma sapan geliri olan ve adsense yayıncılarını sömüren ağlar var.
biz büyük resme bakıyoruz oo bgbm 2 lira güzell deyip geçiyoruz..
reklam ağlarının gelirlerini görmek için adsense hesabınızdan raporlar kısmına girip
Rapor türü > Reklam ağları
seçtiğinizde ve tarih aralığını bu ay yaptığınızda kimlerin ne getirdiğini ne götürdüğünü görebilirsiniz.
ayrıca sömürücü ağları engellemek için
http://prntscr.com/hqa5e6
burada da anlatılmış https://support.google.com/adsense/answer/191270
inşallah faydalı olur. - 21-12-2017, 02:08:41ben bunu yaptım pek bir iyileşme olmadı.
hatta google cloudu bile enlengelledim yine değişme yok
facebbok desen hepten sildim. 2 senedir görmüyorum.
inşallah banlanmam tabi

bana göre bu tmb tamamen içerikle alakalı.. adam 0,05 kuruşa reklam vermiş diyorsunuz ama tüm dünyaya veriyor belki günlük bütçesi 15 $ k yı geçiyordur.
siteniz yeni ise öyle en kaliteli para edecek reklamları zaten beklemeyin
dün site açıp bugün ee neden tmb 0,01 veriyor diye şikayet etmeyin bence.
zamanla düzelecektir. önce emek. - 21-12-2017, 02:13:03Bunlara alışacaksınız.
Denemelerde reklam dengesini kullanın. üste şöyle bir cevap yazmışsınız tbm bi alt sınır vermeleri lazım işte reklam dengesi o işe yarıor kullanabilirsiniz - 21-12-2017, 02:18:06denemediğim şey kalmadı..
google adworste bile reklam verdim siteme hit çekmek için. bakıyorsun verdiğin teklife oranla hit geliyor deli gibi. ama reklamın nerede yayınlanıyor tutup abd de avrupada değil. çünkü orda teklifler çok daha yksek
bakıyorsun sitene hit nerden gelmiş. bangladeşten hindistandan
)
eee ona görede reklam çıkıyor karşına. 10 lira reklama veriyorsun bütçe örnek karşılığında kazanmışsın 5 lira. niye ? çünkü ona göre müşteri geliyor hint fakirinden.
yani yok öyle diyor.
kısacası : içerik.. emek .. içerik.. emek..
kolaya bişey yok. google para saçan bir banka değil.
nasıl senin gelirini korumak için uğraşıyorsa .. şirketler için reklam vereninde hakkını korumaya çalışıyor. !
reklam dengesinde nasıl yapıyorsun bunu .. mümkün değil.tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yoksa herkes bunu yapar. örneğin tmb 0,3 altındakireklamı yaınlama diyemezsin. - 21-12-2017, 03:15:43Aramıza hoşgeldin bende bu gün 0,99 kuruş kazanmışım
bu bayağı iyi bence öyle günler oluyor ki 0,15 kuruşla günü kapattığım bile oluyor tek site ile uğraşma dostum adsenseden ekmek yiyenlerin onlarca yüzlerce binlerce sitesi var yoksa hosting parası bile ödeyemezsin sonra
en akıllıcası bence içerik güncelleme istemeyen siteler yoğunlaş - 21-12-2017, 09:06:47Hocam önerileriniz dikkate alacağım. Tazım hatalarını mobilden girdiğim içeriklerde yapıyorum. Acele ediyorum yazmak için daha sonra da kontrol etmeye fırsatım olmuyor. O yüzden hata çok ama daha dikkatli olacağım. Öneriniz için tekrar sağolunDatabaseBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dedikleriniz araştırıyorum hocam bakalım o krş hesaplarına benim de matematiğim yetmedi. O yüzden yazdım. ☺Madjal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

