Arkadaşlar komedi yaw bu nedir. Beş tık alacaksın ve hepsi 0.09 krş edecek. Yani yok böyle birşey yani bu gidişle hesabı siler giderim artık. Yani sadece sömürü düzeni gibi işliyor. Reklama sınır gelmeli en az şu kadardan aşağı reklam verenler vermemeli. Onlardan az alırsa bize de az veririr bir ayar gelmeli arkadaşlar. Sizce sıkıntı nerede kazanç sisteminde
Reklam dizimi de güzel değilmi arkadaşlar siteme bakabilirsiniz.
Yeni bir ingilizce site açtım. içeriklerin hepsi türkçeden ingilizceye bugün 1 tıka 75 kuruş verdi. Senin siteye gelirsek, bence temanı değiştirmelisin. Benim ekrandan bir görüntü.
Yeni bir ingilizce site açtım. içeriklerin hepsi türkçeden ingilizceye bugün 1 tıka 75 kuruş verdi. Senin siteye gelirsek, bence temanı değiştirmelisin. Benim ekrandan bir görüntü.
Hocam normalde bu görüntü yoktur ama sizde böyle görünmüş. Düzenleme yaparken denk gelmiş olabilir misiniz. Acaba
Ben normalde iyidi mesela dün de çok iyidi 16 tık 9.28 oldu. Ama reklam yerleşimini düzenini değiştim. Sonra oldu bu bu gün de 7 tık 3,45 oldu. Yani günü gününü tutmuyor. Nasıl oldu bilmiyorum.