nuriozzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar komedi yaw bu nedir. Beş tık alacaksın ve hepsi 0.09 krş edecek. Yani yok böyle birşey yani bu gidişle hesabı siler giderim artık. Yani sadece sömürü düzeni gibi işliyor. Reklama sınır gelmeli en az şu kadardan aşağı reklam verenler vermemeli. Onlardan az alırsa bize de az veririr bir ayar gelmeli arkadaşlar. Sizce sıkıntı nerede kazanç sisteminde
Reklam dizimi de güzel değilmi arkadaşlar siteme bakabilirsiniz.

http://www.nuriozzkan.com/
İmzamda ki siteyi satayım hocam sana tık başı 0.25-0.4 civarı geziyor. 250 hite günde 4-5 tıkta alıyor. Düşünürsen pm.