Arkadaşlar komedi yaw bu nedir. Beş tık alacaksın ve hepsi 0.09 krş edecek. Yani yok böyle birşey yani bu gidişle hesabı siler giderim artık. Yani sadece sömürü düzeni gibi işliyor. Reklama sınır gelmeli en az şu kadardan aşağı reklam verenler vermemeli. Onlardan az alırsa bize de az veririr bir ayar gelmeli arkadaşlar. Sizce sıkıntı nerede kazanç sisteminde
Reklam dizimi de güzel değilmi arkadaşlar siteme bakabilirsiniz.
http://www.nuriozzkan.com/
Adsense 5 Tık 0.09 krş
41
●1.855
- 20-12-2017, 23:02:42
- 20-12-2017, 23:04:27çok bile almışsın
İşin şaka yanı bi tarafa resmen rezalet bu adsense
- 20-12-2017, 23:06:47Sebebi acaba bu mu hocam sizce ? Kazanca etkisi olur mu sizce?onurbesen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2017, 23:07:58Asıl sebebinin bu olduğunu sanmıyorum fakat etkisinin olduğunu düşünüyorumnuriozzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2017, 23:08:50Vallahi ben bu işi bırakacam bu gidişle. Bakın bir defa hakkıyla 3 tl verdi bir tıka ama onu asla daha göremedim. Ve geri kalan tbm ortalamam 14-16 arası bu gün de rezalet. Birde ilk tık aldı sabahtan ve 0.00 diyordu. Birim bile artmadı. Anlatabildim mi o tıkı aldı fakat para artmadı bu nasıl rezalet birşey anlamış değilimTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklam sayısını azaltmak tık başı kazancı artırı demi yani o zaman azaltayım. 1-2 farklı konu derken hocam anlamadımB3YAZBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşin şaka yanı bi tarafa resmen rezalet bu adsense