çok bile almışsın

İşin şaka yanı bi tarafa resmen rezalet bu adsense
Vallahi ben bu işi bırakacam bu gidişle. Bakın bir defa hakkıyla 3 tl verdi bir tıka ama onu asla daha göremedim. Ve geri kalan tbm ortalamam 14-16 arası bu gün de rezalet. Birde ilk tık aldı sabahtan ve 0.00 diyordu. Birim bile artmadı. Anlatabildim mi o tıkı aldı fakat para artmadı bu nasıl rezalet birşey anlamış değilim
Hocam üstteki arkadaşın dediği gibi reklam sayınız çok fazla mobil kullanıcıları rahatsız oluyordur diye düşünüyorum şuan da girdiğimde tanıtım yazıları hariç 1-2 farklı konu gördüm gerisi reklam, düzeltmenizi öneririm.
Reklam sayısını azaltmak tık başı kazancı artırı demi yani o zaman azaltayım. 1-2 farklı konu derken hocam anlamadım