TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok bile almışsın İşin şaka yanı bi tarafa resmen rezalet bu adsense
Vallahi ben bu işi bırakacam bu gidişle. Bakın bir defa hakkıyla 3 tl verdi bir tıka ama onu asla daha göremedim. Ve geri kalan tbm ortalamam 14-16 arası bu gün de rezalet. Birde ilk tık aldı sabahtan ve 0.00 diyordu. Birim bile artmadı. Anlatabildim mi o tıkı aldı fakat para artmadı bu nasıl rezalet birşey anlamış değilim



B3YAZBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam üstteki arkadaşın dediği gibi reklam sayınız çok fazla mobil kullanıcıları rahatsız oluyordur diye düşünüyorum şuan da girdiğimde tanıtım yazıları hariç 1-2 farklı konu gördüm gerisi reklam, düzeltmenizi öneririm.
Reklam sayısını azaltmak tık başı kazancı artırı demi yani o zaman azaltayım. 1-2 farklı konu derken hocam anlamadım