denemediğim şey kalmadı..

google adworste bile reklam verdim siteme hit çekmek için. bakıyorsun verdiğin teklife oranla hit geliyor deli gibi. ama reklamın nerede yayınlanıyor tutup abd de avrupada değil. çünkü orda teklifler çok daha yksek

bakıyorsun sitene hit nerden gelmiş. bangladeşten hindistandan )

eee ona görede reklam çıkıyor karşına. 10 lira reklama veriyorsun bütçe örnek karşılığında kazanmışsın 5 lira. niye ? çünkü ona göre müşteri geliyor hint fakirinden.

yani yok öyle diyor.

kısacası : içerik.. emek .. içerik.. emek..

kolaya bişey yok. google para saçan bir banka değil.

nasıl senin gelirini korumak için uğraşıyorsa .. şirketler için reklam vereninde hakkını korumaya çalışıyor. !



tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunlara alışacaksınız.
Denemelerde reklam dengesini kullanın. üste şöyle bir cevap yazmışsınız tbm bi alt sınır vermeleri lazım işte reklam dengesi o işe yarıor kullanabilirsiniz
reklam dengesinde nasıl yapıyorsun bunu .. mümkün değil.

yoksa herkes bunu yapar. örneğin tmb 0,3 altındakireklamı yaınlama diyemezsin.