nuriozzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar komedi yaw bu nedir. Beş tık alacaksın ve hepsi 0.09 krş edecek. Yani yok böyle birşey yani bu gidişle hesabı siler giderim artık. Yani sadece sömürü düzeni gibi işliyor. Reklama sınır gelmeli en az şu kadardan aşağı reklam verenler vermemeli. Onlardan az alırsa bize de az veririr bir ayar gelmeli arkadaşlar. Sizce sıkıntı nerede kazanç sisteminde
Reklam dizimi de güzel değilmi arkadaşlar siteme bakabilirsiniz.

http://www.nuriozzkan.com/
Hocam size bir öneride bulunayım, yazılarınızı Office Word programında yazdıktan sonra siteye aktarın, http://www.nuriozzkan.com/2017/10/bl...-kazanmak.html bu yazınızı okuyayım dedim, 20 tane kelime hatası var belki de daha fazla.
3) Her yazıda kendineizin bir kaçtane eski yazısını linkleyin
7) Farumlardan Hesap açın yazılarınızın en altına blog adresinizin linkini bırakın
13) Sosyal öedya hesaplarından şikayet ve önerileri dikkate alın
Ama kendimi kwşke vereeydim diyorum.