admob da 11 tık 0.00 kuruş gördüğüm zamanlar oldu.
ben bunda reklam veren maliyetlerini düşüren ajanslarında parmağı olduğunu düşünüyorum. kendi karlarını arttırmak için ve doğal olarak müşterilerine avantaj sağlamak için minimum maliyetle maksimum dönüşümü sağlıyorlar.
ek olarak adsensenin barındırdığı izin verdiği reklam ağlarını incelemenizi tavsiye ederim.
arada sizi ciddi anlamda sömüren reklam ağlarını tespi edip engelleyin.
örnek vermek gerekirse;
http://prntscr.com/hqa12x
burada da görüldüğü gibi bu reklam ağı 11k gösterim yapmış
259 tıklama almış ama toplam 56 kuruş kazandırmış.
bu reklam ağının her bin kişiye gösteriminde 0.05 kuruş gelir elde ediyormuşum

259 tıka 59 kuruş.. bunu hesaplamaya matematik yetmez

)
bunun gibi bir çok saçma sapan geliri olan ve adsense yayıncılarını sömüren ağlar var.
biz büyük resme bakıyoruz oo bgbm 2 lira güzell deyip geçiyoruz..
reklam ağlarının gelirlerini görmek için adsense hesabınızdan raporlar kısmına girip
Rapor türü > Reklam ağları
seçtiğinizde ve tarih aralığını bu ay yaptığınızda kimlerin ne getirdiğini ne götürdüğünü görebilirsiniz.
ayrıca sömürücü ağları engellemek için
http://prntscr.com/hqa5e6
burada da anlatılmış
https://support.google.com/adsense/answer/191270
inşallah faydalı olur.