Arkadaşlar cevabını merak ettiğim bir sorum var.
Sitem ilan sitesi ve "yüzde 90" hiti mobil.
Bir de siteye yönlendirici (tarayıcıda) uygulamam var 12k kullanıcılı. Uygulamamdan günlük 3-4-5 TL geliyor. Acaba diyorum uygulamayı webview şeklinde güncellesem ne olur? Adsenseden vazgeçip admob mu kullansam? Adsense almış hali ile webviev hali arasındaki kazanç değişir mi?
%90 Mobil Hitte Admob mu Adsense mi?
11
●2.084
- 09-03-2017, 00:45:25Admob TBM'si adsense'den çok daha iyidir ve tarayıcıların birçoğunda artık adblocker kullanıyorlar ama uygulamalarda bu durum söz konusu değil (en azından %98 kişi için.) Bu nedenle admob kullanmanızın size faydası olabilir.xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uygulamanızın key dosyası elinizdeyse native uygulama yazıdırabilirsiniz. - 09-03-2017, 18:40:13teşekkür ederim tavsiyeniz için +r10ramanujan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2017, 19:52:51Mobil uygulamada webview dahil Adsense kullanmak yasaktır. Uygulamanızda sadece admob kullanın. Getirisi daha yüksektir.
- 09-03-2017, 19:55:58yasak olduğunu biiyorum hocam. Benim problemim adsense alamadım. Acaba diyorum webview kullansam adsense kadar kazanabilir miyim? hitimin en az yüzde 70 i uygulamadan geliyor zaten.ekinnetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2017, 20:45:05O zaman kesinlikle admob alın. Geçiş reklamları kullanın. Admob sayesinde yeni adsense hesabınız da olur.xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2017, 21:09:59Teşekkür ederim yorumunuz için hocam +r10ekinnetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2017, 03:02:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Konu dışı olacak ama merak ettiğim bir konu var hocam. Sitede illegal bahis sitesinin bannerları var, webwiew uygulama yapılıp admob konulması yasak mı?ekinnetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle