yasak olduğunu biiyorum hocam. Benim problemim adsense alamadım. Acaba diyorum webview kullansam adsense kadar kazanabilir miyim? hitimin en az yüzde 70 i uygulamadan geliyor zaten.
O zaman kesinlikle admob alın. Geçiş reklamları kullanın. Admob sayesinde yeni adsense hesabınız da olur.