ekinnetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mobil uygulamada webview dahil Adsense kullanmak yasaktır. Uygulamanızda sadece admob kullanın. Getirisi daha yüksektir.
yasak olduğunu biiyorum hocam. Benim problemim adsense alamadım. Acaba diyorum webview kullansam adsense kadar kazanabilir miyim? hitimin en az yüzde 70 i uygulamadan geliyor zaten.