Arkadaşlar cevabını merak ettiğim bir sorum var.
Sitem ilan sitesi ve "yüzde 90" hiti mobil.
Bir de siteye yönlendirici (tarayıcıda) uygulamam var 12k kullanıcılı. Uygulamamdan günlük 3-4-5 TL geliyor. Acaba diyorum uygulamayı webview şeklinde güncellesem ne olur? Adsenseden vazgeçip admob mu kullansam? Adsense almış hali ile webviev hali arasındaki kazanç değişir mi?