Arkadaşlar cevabını merak ettiğim bir sorum var.
Sitem ilan sitesi ve "yüzde 90" hiti mobil.
Bir de siteye yönlendirici (tarayıcıda) uygulamam var 12k kullanıcılı. Uygulamamdan günlük 3-4-5 TL geliyor. Acaba diyorum uygulamayı webview şeklinde güncellesem ne olur? Adsenseden vazgeçip admob mu kullansam? Adsense almış hali ile webviev hali arasındaki kazanç değişir mi?
Admob TBM'si adsense'den çok daha iyidir ve tarayıcıların birçoğunda artık adblocker kullanıyorlar ama uygulamalarda bu durum söz konusu değil (en azından %98 kişi için.) Bu nedenle admob kullanmanızın size faydası olabilir.
Uygulamanızın key dosyası elinizdeyse native uygulama yazıdırabilirsiniz.