Admob TBM'si adsense'den çok daha iyidir ve tarayıcıların birçoğunda artık adblocker kullanıyorlar ama uygulamalarda bu durum söz konusu değil (en azından %98 kişi için.) Bu nedenle admob kullanmanızın size faydası olabilir.
Uygulamanızın key dosyası elinizdeyse native uygulama yazıdırabilirsiniz.
teşekkür ederim tavsiyeniz için +r10