bu konu gerçeklerden uzak trollenmeye benziyor..
Arkadaşlar ister kızın ister ne derseniz diyin umrumda değil ama..
Bir adam program yapacak.. bunu 10 bin kişiye yayabilecek...üstelik onaylı bir adsense hesabı olacak.... iframe veye program içi browser ne nasıl sa içinde reklam yayınlayacak... ve bu adam bunun politikalara uygun olmadığını bilmeyecek..
Gidin işiniz gücünüz yokmu kardeşim..Bu işlere ilk başladığımdaki kafamdaki soruları sormaya kimseler yoktu.. Birilerine yardımcı olalım bilgimizede bilgi katalım istiyoruz.. Ama bu tür şeyler gerçekten değer düşürüyor..
Birde şikayet link i istemiş. o formu nasıl doldurcaksın çok merak ediyorum..
benim anlamadığım sizin gibi kıskanç insanlar neden böyle başkalarının başarısını çekemez anlamıyorum
1- 10bin kişiden fazla onuda söyliyeyim program oyun hileleri üzerine bir program oyuncuda çocukta çok olunca bu kadar user az bile
2- onaylı adsanse bulmaktan kolay ne var yahut yapmakta ne var.
3- herkesin kendine göre bir uzmanlığı vardır değil mi neymişte onu nasıl yapmış
AMANNN SİZİN GİBİLERE NE DESEM BOŞ ÇEKEMEYENLER RESMİMİ ÇEKSİN

))))))
PROGRAMIN GİRİŞ EKRANI :
@AlperA.; Sizde Arkadaş gibi düşünüyordunuz sanırsam beğenmişsiniz yorumunu buyrun programa giriş ekranını koydum yani alıştım bu foruma bazı insanlar bazı insanları kıskanıyor ve karalamak adına her yorumu yapıp küçük düşürmeye çalışıyor.
ben 5 ayda bu üyelerden bıkarken bazıları 7-8 yıl olmuş bıkmamış bu durumdan neyse iyi akşamlar