• 31-01-2016, 19:16:49
    #19
    Üyeliği durduruldu
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uygulamayı bilsem de şöyle ışık hızıyla bu hırsızlığı irlandaya bildirsem

    hocam bildirmekte bana yardımcı olur musunuz

    arkadaşlar haram vs diyince bende istemedim löseve bağı şyapmak istedim diğer ortaklar istemedi hatta adsanse şifre değiştirler kavga ettik

    bende artık şikayet etmek istiyorum nasıl ederim mail vs var mı yardımcı olun
  • 31-01-2016, 21:54:38
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://support.google.com/adsense/t.../1190500?hl=tr
  • 31-01-2016, 22:37:17
    #21
    bu konu gerçeklerden uzak trollenmeye benziyor..
    Arkadaşlar ister kızın ister ne derseniz diyin umrumda değil ama..
    Bir adam program yapacak.. bunu 10 bin kişiye yayabilecek...üstelik onaylı bir adsense hesabı olacak.... iframe veye program içi browser ne nasıl sa içinde reklam yayınlayacak... ve bu adam bunun politikalara uygun olmadığını bilmeyecek..

    Gidin işiniz gücünüz yokmu kardeşim..Bu işlere ilk başladığımdaki kafamdaki soruları sormaya kimseler yoktu.. Birilerine yardımcı olalım bilgimizede bilgi katalım istiyoruz.. Ama bu tür şeyler gerçekten değer düşürüyor..

    Birde şikayet link i istemiş. o formu nasıl doldurcaksın çok merak ediyorum..
  • 31-01-2016, 22:48:44
    #22
    Günde 10,000 kişi giriyorsa bunlardan en az 10 tanesi durumu çakıp şikayet edecektir ...
  • 01-02-2016, 00:08:07
    #23
    sohbetci929 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir adwords reklam veren olduğumu düşünürsek kazandığınız para haram. %100 ban sebebi şahsen bana denk gelse hemen şikayet ederim.
    Ben şikayet etmem. Evet anlatılan Ban sebebidir. Ama haram olduğu kanısında değilim.
  • 01-02-2016, 00:18:26
    #24
    Üyeliği durduruldu
    trigger_55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konu gerçeklerden uzak trollenmeye benziyor..
    Arkadaşlar ister kızın ister ne derseniz diyin umrumda değil ama..
    Bir adam program yapacak.. bunu 10 bin kişiye yayabilecek...üstelik onaylı bir adsense hesabı olacak.... iframe veye program içi browser ne nasıl sa içinde reklam yayınlayacak... ve bu adam bunun politikalara uygun olmadığını bilmeyecek..

    Gidin işiniz gücünüz yokmu kardeşim..Bu işlere ilk başladığımdaki kafamdaki soruları sormaya kimseler yoktu.. Birilerine yardımcı olalım bilgimizede bilgi katalım istiyoruz.. Ama bu tür şeyler gerçekten değer düşürüyor..

    Birde şikayet link i istemiş. o formu nasıl doldurcaksın çok merak ediyorum..

    benim anlamadığım sizin gibi kıskanç insanlar neden böyle başkalarının başarısını çekemez anlamıyorum

    1- 10bin kişiden fazla onuda söyliyeyim program oyun hileleri üzerine bir program oyuncuda çocukta çok olunca bu kadar user az bile

    2- onaylı adsanse bulmaktan kolay ne var yahut yapmakta ne var.

    3- herkesin kendine göre bir uzmanlığı vardır değil mi neymişte onu nasıl yapmış

    AMANNN SİZİN GİBİLERE NE DESEM BOŞ ÇEKEMEYENLER RESMİMİ ÇEKSİN ))))))


    PROGRAMIN GİRİŞ EKRANI :


    @AlperA.; Sizde Arkadaş gibi düşünüyordunuz sanırsam beğenmişsiniz yorumunu buyrun programa giriş ekranını koydum yani alıştım bu foruma bazı insanlar bazı insanları kıskanıyor ve karalamak adına her yorumu yapıp küçük düşürmeye çalışıyor.

    ben 5 ayda bu üyelerden bıkarken bazıları 7-8 yıl olmuş bıkmamış bu durumdan neyse iyi akşamlar
  • 01-02-2016, 00:44:35
    #25
    Crenna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim anlamadığım sizin gibi kıskanç insanlar neden böyle başkalarının başarısını çekemez anlamıyorum

    1- 10bin kişiden fazla onuda söyliyeyim program oyun hileleri üzerine bir program oyuncuda çocukta çok olunca bu kadar user az bile

    2- onaylı adsanse bulmaktan kolay ne var yahut yapmakta ne var.

    3- herkesin kendine göre bir uzmanlığı vardır değil mi neymişte onu nasıl yapmış

    AMANNN SİZİN GİBİLERE NE DESEM BOŞ ÇEKEMEYENLER RESMİMİ ÇEKSİN ))))))


    PROGRAMIN GİRİŞ EKRANI :


    @AlperA.; Sizde Arkadaş gibi düşünüyordunuz sanırsam beğenmişsiniz yorumunu buyrun programa giriş ekranını koydum yani alıştım bu foruma bazı insanlar bazı insanları kıskanıyor ve karalamak adına her yorumu yapıp küçük düşürmeye çalışıyor.

    ben 5 ayda bu üyelerden bıkarken bazıları 7-8 yıl olmuş bıkmamış bu durumdan neyse iyi akşamlar
    Kıskanılacak birşey yok, ben mod olarak bu forumdan emek hırsızlarını, ben reklam veren oalrak colugumun cocugumun rızkından arttırıp kazancımı devam ettırmek ıcın reklam verırken, sızıngıbı kısıler haksız yere benım cebımdekı parayı aldıkları ıcın onlarla ugrassıyorum. Sız ılk degılsınız, bu konunuz gıbı nıcelerını temızledım forumdan: (cacheden bakarsınız ugrasıp)

    https://www.r10.net/google-adsense/15...-olacakti.html
    https://www.r10.net/google-adsense/15...altindami.html
    https://www.r10.net/google-adsense/15...ama-grubu.html
    https://www.r10.net/google-adsense/14...tik-almak.html

    Size benim cebimden parayı çalma hakkını kimse vermiyor, kazanacaksanız da dogru duzgun kazanırsınız. Sızınle aynı fıkırde olmak zorunda da degılım. Sundan 30 dk once, bu konuyu sılmemek ıcın es gectım, sonra 15 dk once sıze bır mesaj atmayı dusundum onu da es gectım, hadı dedım kımsenın hıcbırseyını yuzune vurmak yakısmaz bıze, ama bakıyorum burda zeytın yagı gıbı bır de uste cıkıyorsunuz. Ne zaman elınızı sızın gıbıler benım cebımden ceker, o zaman benı etıketleyın konusmaya dahıl olayım. Forumdan bıkan kişiler için burası yardımcı olacaktır.

    iyi çalışmalar
  • 01-02-2016, 04:28:25
    #26
    bir modeatör bu konuyu silmemek için es geçmiş.

    konuda silinecek bir şey yok. silmeyip 15 dakika sonra konu sahibine atılacak bir mesaj ise hiç yok. hatta aynı şeyleri düşünecek arkadaşlar için bilgi ve tecrübe içeren cevaplar var.

    arkadaşın yaptığı yanlıştır, hırsızlıktır (mp3 dinleyip netten film izliyoruz hepimiz hırsızız) veya başka bir şeydir ama şurada gücü elinde bulunca yazdıkları şeylerden utanmayan insancıklar görüyorum...
  • 01-02-2016, 08:53:46
    #27
    Üyeliği durduruldu
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıskanılacak birşey yok, ben mod olarak bu forumdan emek hırsızlarını, ben reklam veren oalrak colugumun cocugumun rızkından arttırıp kazancımı devam ettırmek ıcın reklam verırken, sızıngıbı kısıler haksız yere benım cebımdekı parayı aldıkları ıcın onlarla ugrassıyorum. Sız ılk degılsınız, bu konunuz gıbı nıcelerını temızledım forumdan: (cacheden bakarsınız ugrasıp)

    https://www.r10.net/google-adsense/15...-olacakti.html
    https://www.r10.net/google-adsense/15...altindami.html
    https://www.r10.net/google-adsense/15...ama-grubu.html
    https://www.r10.net/google-adsense/14...tik-almak.html

    Size benim cebimden parayı çalma hakkını kimse vermiyor, kazanacaksanız da dogru duzgun kazanırsınız. Sızınle aynı fıkırde olmak zorunda da degılım. Sundan 30 dk once, bu konuyu sılmemek ıcın es gectım, sonra 15 dk once sıze bır mesaj atmayı dusundum onu da es gectım, hadı dedım kımsenın hıcbırseyını yuzune vurmak yakısmaz bıze, ama bakıyorum burda zeytın yagı gıbı bır de uste cıkıyorsunuz. Ne zaman elınızı sızın gıbıler benım cebımden ceker, o zaman benı etıketleyın konusmaya dahıl olayım. Forumdan bıkan kişiler için burası yardımcı olacaktır.

    iyi çalışmalar
    Ben zaten buraya bunun doğru olup olmadığını öğrenmek için konu açtım değil mi ? Reklamı kaldırıp löseve bağışlayacağımıda söyledim hatta diğer ortağa söyleyince kabul etmediklerini ve ortaklıktan atıp adsanse hesabını değiştirdiklerinide söyledim değil mi ? daha sonra paranın geri yayıncılara gitmesi için nasıl şikayet edebileceğimide söyledim. Bunca şeyi yapmışken sizin hala bana emek hırsızı vs. demeye hiç hakkınız yok.