bir modeatör bu konuyu silmemek için es geçmiş.

konuda silinecek bir şey yok. silmeyip 15 dakika sonra konu sahibine atılacak bir mesaj ise hiç yok. hatta aynı şeyleri düşünecek arkadaşlar için bilgi ve tecrübe içeren cevaplar var.

arkadaşın yaptığı yanlıştır, hırsızlıktır (mp3 dinleyip netten film izliyoruz hepimiz hırsızız) veya başka bir şeydir ama şurada gücü elinde bulunca yazdıkları şeylerden utanmayan insancıklar görüyorum...