• 01-02-2016, 09:38:33
    #28
    Asynchronous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçersiz tıklamalar reklamverenleri zarara uğrattığı için hesap kapatılır,parada reklamverenlere iade edilir.bu işler o kadar kolay olsaydı bugün ne adwords ne de adsense olurdu.
    Adwordse hiç reklam verdinizmi bize hiç gecersiz trafik diye ay sonu +bekiye ekledini görmedikte.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 01-02-2016, 09:59:34
    #29
    Schizophren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir modeatör bu konuyu silmemek için es geçmiş.

    konuda silinecek bir şey yok. silmeyip 15 dakika sonra konu sahibine atılacak bir mesaj ise hiç yok. hatta aynı şeyleri düşünecek arkadaşlar için bilgi ve tecrübe içeren cevaplar var.

    arkadaşın yaptığı yanlıştır, hırsızlıktır (mp3 dinleyip netten film izliyoruz hepimiz hırsızız) veya başka bir şeydir ama şurada gücü elinde bulunca yazdıkları şeylerden utanmayan insancıklar görüyorum...
    ...ama şurada gücü elinde bulunca yazdıkları şeylerden utanmayan insancıklar görüyorum...
    Bunu da es geçiyorum. 1 yazıyorsak yüzüne karşı, 10 ayıp örtüyoruz arka tarafta, bilginiz olsun.

    Crenna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben zaten buraya bunun doğru olup olmadığını öğrenmek için konu açtım değil mi ? Reklamı kaldırıp löseve bağışlayacağımıda söyledim hatta diğer ortağa söyleyince kabul etmediklerini ve ortaklıktan atıp adsanse hesabını değiştirdiklerinide söyledim değil mi ? daha sonra paranın geri yayıncılara gitmesi için nasıl şikayet edebileceğimide söyledim. Bunca şeyi yapmışken sizin hala bana emek hırsızı vs. demeye hiç hakkınız yok.
    Kardeşim benim cebimdeki parayı ha sen almışsın ha alıp löseve bağışlamışsın. Çocuk olsan ben sana bişey demem, yaşlı olsan bişey demem. Sende herkes gibi yaşı yerinde yetişkin kişisin. Bizden duyacaksın ki bu en sert eleştirileri, daha çok farkına varacaksın. Sadece sen değil hepimiz için böyle. Tabi ki kızıcam neden kızmayayım kardeşim, bu para çıkıyor benim cebimden? Butce ayırıp ben işimi döndürüyorum, biri geliyor paramı alıyor, sonra suçluyum löseve bağışlıcam diyor. gitti benim param? kim veriyor size o hakkı ben onu soruyorum. Yani hata oldugunu anladım dedıgınızde, sızı zaten gectım. Insan yanlısın farkına varır, kızım sana söylüyorum gelinim sen anla diye bakın olaya. hergun burda uckagıtla nasıl para kazanırım dıye konu acılıyor hepsını sılıp duruyoruz, yıne acılıyor neden? cunku gırıp kımseye yazmamaya calısıyoruz kı kırılmasın, da ardı arkası bıtmıyor?

    Üstunu ort ort ort ınsanlar gormuyor kı dogru mu yanlıs mı. Benı mbu yazdıkalrımı okuyana kadar adsenseden para kazanan bırı kurallarını okusa zaten boyle konuya da gerek kalmaz. Benım emegım calınıyorsa, hangı emegım nasıl calınıyorsa, o kısı tabı kı emek hırsızıdır, ya ne dıyecem? Yanlıs oldugunu goruyorsa amenna, bız de insanız herkes hata yapıyor, lafımız zaten onlara degıl. Gecen yıne bı konunuzu sıldım burda dun sanırım, o da kurallara aykırı bu forumda, sıldıgım ıcın ve sıze yazmadıgım ıcın ve sız de kuralları okumadıgınız ıcın yıne yarın obur gun aynı konuyu acacaksınız. Ofansif alınacak birşey yok, ayrıyetten üye olarak ta tabi ki neyi beğenip beğenmeyeceğim beni ilgilendirir, öteki arkadaşın yorumunu beğenmişimdir like tıklamışımdır. Bundan doğal birşey yok.
  • 01-02-2016, 10:00:28
    #30
    Crenna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    benim anlamadığım sizin gibi kıskanç insanlar neden böyle başkalarının başarısını çekemez anlamıyorum

    AMANNN SİZİN GİBİLERE NE DESEM BOŞ ÇEKEMEYENLER RESMİMİ ÇEKSİN ))))))
    şu yazıyı yazacak kadar nasıl bir psikolojiye sahipsin bilmiyorum ama r10 da bu kadar ucuz düşünceli insanların olduğunu görmek üzücü
  • 01-02-2016, 11:10:14
    #31
    Üyeliği durduruldu
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ...ama şurada gücü elinde bulunca yazdıkları şeylerden utanmayan insancıklar görüyorum...
    Bunu da es geçiyorum. 1 yazıyorsak yüzüne karşı, 10 ayıp örtüyoruz arka tarafta, bilginiz olsun.



    Kardeşim benim cebimdeki parayı ha sen almışsın ha alıp löseve bağışlamışsın. Çocuk olsan ben sana bişey demem, yaşlı olsan bişey demem. Sende herkes gibi yaşı yerinde yetişkin kişisin. Bizden duyacaksın ki bu en sert eleştirileri, daha çok farkına varacaksın. Sadece sen değil hepimiz için böyle. Tabi ki kızıcam neden kızmayayım kardeşim, bu para çıkıyor benim cebimden? Butce ayırıp ben işimi döndürüyorum, biri geliyor paramı alıyor, sonra suçluyum löseve bağışlıcam diyor. gitti benim param? kim veriyor size o hakkı ben onu soruyorum. Yani hata oldugunu anladım dedıgınızde, sızı zaten gectım. Insan yanlısın farkına varır, kızım sana söylüyorum gelinim sen anla diye bakın olaya. hergun burda uckagıtla nasıl para kazanırım dıye konu acılıyor hepsını sılıp duruyoruz, yıne acılıyor neden? cunku gırıp kımseye yazmamaya calısıyoruz kı kırılmasın, da ardı arkası bıtmıyor?

    Üstunu ort ort ort ınsanlar gormuyor kı dogru mu yanlıs mı. Benı mbu yazdıkalrımı okuyana kadar adsenseden para kazanan bırı kurallarını okusa zaten boyle konuya da gerek kalmaz. Benım emegım calınıyorsa, hangı emegım nasıl calınıyorsa, o kısı tabı kı emek hırsızıdır, ya ne dıyecem? Yanlıs oldugunu goruyorsa amenna, bız de insanız herkes hata yapıyor, lafımız zaten onlara degıl. Gecen yıne bı konunuzu sıldım burda dun sanırım, o da kurallara aykırı bu forumda, sıldıgım ıcın ve sıze yazmadıgım ıcın ve sız de kuralları okumadıgınız ıcın yıne yarın obur gun aynı konuyu acacaksınız. Ofansif alınacak birşey yok, ayrıyetten üye olarak ta tabi ki neyi beğenip beğenmeyeceğim beni ilgilendirir, öteki arkadaşın yorumunu beğenmişimdir like tıklamışımdır. Bundan doğal birşey yok.
    Konuyu reportladım lütfen konuyu silin daha fazla tartışma çıkmasın