benim anlamadığım sizin gibi kıskanç insanlar neden böyle başkalarının başarısını çekemez anlamıyorum
AMANNN SİZİN GİBİLERE NE DESEM BOŞ ÇEKEMEYENLER RESMİMİ ÇEKSİN

))))))
şu yazıyı yazacak kadar nasıl bir psikolojiye sahipsin bilmiyorum ama r10 da bu kadar ucuz düşünceli insanların olduğunu görmek üzücü