uygulamayı bilsem de şöyle ışık hızıyla bu hırsızlığı irlandaya bildirsem
hocam bildirmekte bana yardımcı olur musunuz
arkadaşlar haram vs diyince bende istemedim löseve bağı şyapmak istedim diğer ortaklar istemedi hatta adsanse şifre değiştirler kavga ettik
bende artık şikayet etmek istiyorum nasıl ederim mail vs var mı yardımcı olun