bu konu gerçeklerden uzak trollenmeye benziyor..
Arkadaşlar ister kızın ister ne derseniz diyin umrumda değil ama..
Bir adam program yapacak.. bunu 10 bin kişiye yayabilecek...üstelik onaylı bir adsense hesabı olacak.... iframe veye program içi browser ne nasıl sa içinde reklam yayınlayacak... ve bu adam bunun politikalara uygun olmadığını bilmeyecek..
Gidin işiniz gücünüz yokmu kardeşim..Bu işlere ilk başladığımdaki kafamdaki soruları sormaya kimseler yoktu.. Birilerine yardımcı olalım bilgimizede bilgi katalım istiyoruz.. Ama bu tür şeyler gerçekten değer düşürüyor..
Birde şikayet link i istemiş. o formu nasıl doldurcaksın çok merak ediyorum..