benim anlamadığım sizin gibi kıskanç insanlar neden böyle başkalarının başarısını çekemez anlamıyorum
1- 10bin kişiden fazla onuda söyliyeyim program oyun hileleri üzerine bir program oyuncuda çocukta çok olunca bu kadar user az bile
2- onaylı adsanse bulmaktan kolay ne var yahut yapmakta ne var.
3- herkesin kendine göre bir uzmanlığı vardır değil mi neymişte onu nasıl yapmış
AMANNN SİZİN GİBİLERE NE DESEM BOŞ ÇEKEMEYENLER RESMİMİ ÇEKSİN

))))))
PROGRAMIN GİRİŞ EKRANI :
@AlperA.; Sizde Arkadaş gibi düşünüyordunuz sanırsam beğenmişsiniz yorumunu buyrun programa giriş ekranını koydum yani alıştım bu foruma bazı insanlar bazı insanları kıskanıyor ve karalamak adına her yorumu yapıp küçük düşürmeye çalışıyor.
ben 5 ayda bu üyelerden bıkarken bazıları 7-8 yıl olmuş bıkmamış bu durumdan neyse iyi akşamlar
Kıskanılacak birşey yok, ben mod olarak bu forumdan emek hırsızlarını, ben reklam veren oalrak colugumun cocugumun rızkından arttırıp kazancımı devam ettırmek ıcın reklam verırken, sızıngıbı kısıler haksız yere benım cebımdekı parayı aldıkları ıcın onlarla ugrassıyorum. Sız ılk degılsınız, bu konunuz gıbı nıcelerını temızledım forumdan: (cacheden bakarsınız ugrasıp)
https://www.r10.net/google-adsense/15...-olacakti.html https://www.r10.net/google-adsense/15...altindami.html https://www.r10.net/google-adsense/15...ama-grubu.html https://www.r10.net/google-adsense/14...tik-almak.html
Size benim cebimden parayı çalma hakkını kimse vermiyor, kazanacaksanız da dogru duzgun kazanırsınız. Sızınle aynı fıkırde olmak zorunda da degılım. Sundan 30 dk once, bu konuyu sılmemek ıcın es gectım, sonra 15 dk once sıze bır mesaj atmayı dusundum onu da es gectım, hadı dedım kımsenın hıcbırseyını yuzune vurmak yakısmaz bıze, ama bakıyorum burda zeytın yagı gıbı bır de uste cıkıyorsunuz. Ne zaman elınızı sızın gıbıler benım cebımden ceker, o zaman benı etıketleyın konusmaya dahıl olayım. Forumdan bıkan kişiler için
burası yardımcı olacaktır.
iyi çalışmalar