• 17-05-2014, 00:50:44
    #19
    MimariuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google her fırsatta para çekiyor bizden hocam. 3 gün veriyor 2 gün alıyor. Bizde saf saf nede olsa 2 gün sonra düzelecek diyip herhangi bir tepki oluşturmuyoruz.

    Reklam veren şöyle, reklam veren böyle, yok TR'de reklam veren olmadığı için rekabet yok. Kendimizi çok güzel kandırıyoruz. Adwords'e gidip bir reklam verin bakalım sizden ne kadar ödeme alıyor. ve yine ödeme yaptıgınız Reklama kendiniz tıklayın ve bakın size ne kadar veriyor.

    Google Aldığı ücretin %10-15'ni bize veriyorsa ne ala. Ama Lafa gelince %60'ı size ödüyoruz diyor.
    bunu biz yapayız bizim böle bişey yapma imkanımız yok bu adam devlete vergi veriyor ve devletin vergi mükelefi bunu kanuni yonler ile yapmak gerekir bizi tınlamaz kımse adam banlar ses cıkardıgımzıda cunkü ihtiyacı yokki istese şuan yayında olan tum blogsoptların footherine iframe aracılıgı ile reklamını dagıtır. zaten youtube kanallarında bu işlevi gördüdürüyorki millete youtubesini büyütürüyor zaten 1 milyondan fazla hiti var youtubenin milleti bu işi bıraksın diye ugraşıyor farkında degilmisiniz isdedigi gercekden bu işden cok anlayan kişiler. spamcı nevs siteleri Bizim bırakmamızı isdiyolar biz bırakınca kendi siteleri ile işleri götürcekler
  • 17-05-2014, 00:56:37
    #20
    UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu biz yapayız bizim böle bişey yapma imkanımız yok bu adam devlete vergi veriyor ve devletin vergi mükelefi bunu kanuni yonler ile yapmak gerekir bizi tınlamaz kımse adam banlar ses cıkardıgımzıda cunkü ihtiyacı yokki istese şuan yayında olan tum blogsoptların footherine iframe aracılıgı ile reklamını dagıtır. zaten youtube kanallarında bu işlevi gördüdürüyorki millete youtubesini büyütürüyor zaten 1 milyondan fazla hiti var youtubenin milleti bu işi bıraksın diye ugraşıyor farkında degilmisiniz isdedigi gercekden bu işden cok anlayan kişiler. spamcı nevs siteleri Bizim bırakmamızı isdiyolar biz bırakınca kendi siteleri ile işleri götürcekler
    Hocam Madem öyle, reklam ağını kapatsın. illa kendimizin bırakması şart değil ki. ve Sence senin sitene, benim siteme gelenden kazandığı parayı blogspottan kazanacak mı ? youtubenin günlük 1.5 milyar hiti olsun önemli değil. Önemli olan Googleyi google Yapan Webmasterın sitesine gelen hit. ve Eminim ki Bu web dünyasına akan trafik 4 Milyardan Fazladır.

    Şöyle düşünün, google botu engelelyip dizinden sitelerin kalktığını düşünün. Arama sonuçlarında neyi gösterecek google ?


    Öyf ne yazdım ama Afedersiniz ama Nerde Bizim webmasterlarda ki o ...t, google botu engellesin
  • 17-05-2014, 01:02:01
    #21
    MimariuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Madem öyle, reklam ağını kapatsın. illa kendimizin bırakması şart değil ki. ve Sence senin sitene, benim siteme gelenden kazandığı parayı blogspottan kazanacak mı ? youtubenin günlük 1.5 milyar hiti olsun önemli değil. Önemli olan Googleyi google Yapan Webmasterın sitesine gelen hit. ve Eminim ki Bu web dünyasına akan trafik 4 Milyardan Fazladır.

    Şöyle düşünün, google botu engelelyip dizinden sitelerin kalktığını düşünün. Arama sonuçlarında neyi gösterecek google ?


    Öyf ne yazdım ama Afedersiniz ama Nerde Bizim webmasterlarda ki o ...t, google botu engellesin

    adam reklam agını kaparmı aylık 45 milyon $ para cekiyor sadece turkiyeden. türkiyede 45 milyon para cekiyosun bunun vergisini ver yoksa bankalardan para transferlerini bloce edecem dedi ve mukellef oldu mukellef oldukdan sonra bu işler başımıza gelmeye başladı gecenseneye kadar böle bişey yokdu ha turkiye kar yaptıgını falan sanmasın şimdi o kdv faturası bize kesildi eskiden google turkiyeye geri dönüş olarak 25 milyon $ geri yoluyordu webmasderlere bu düşdü 15 milyona
  • 17-05-2014, 01:11:22
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    En kısa sürede eski haline döner umarım
  • 17-05-2014, 01:33:18
    #23
    bilmiyorum sonu ne olur bu işin ama gerçekten her geçen gün adsense daha da küçülüyor gibime geliyor. Eskiye baktığımda ( 5 6 yıl öncesine) kazanılan paranın 10'da 1'i bile yok artık nedense...
  • 17-05-2014, 02:25:00
    #24
    3 gündür %50 düşdü, benimde aklıma Soma Katliamı geldi.
  • 17-05-2014, 02:55:30
    #25
    Herkesin çok düştü gündemdeki olumsuz olaylardan dolayı. sabretmek lazım.
  • 17-05-2014, 03:11:04
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Soma ile alakası yok.Bazı siteler yaklaşık 15 gündür bu haldeydi.Bazı sitelere de yeni yeni yansıyor.
  • 17-05-2014, 03:11:21
    #27
    Somayamı geldi google ? insanlar somayamı gitti? yok elbette üzülüyoruz fakat herkes gene işinde gücünde resmi daireler tatildemi yastamı okullar acıkmı kapalımı bence hiç biri değil dağıttığı kuponlar aklıma geliyor.

    Ayrıca özellikle $'den TL ye geçmesi bize en büyük kazıktır, yandex efendi bi açamadı affiliate sistemini.