bilmiyorum sonu ne olur bu işin ama gerçekten her geçen gün adsense daha da küçülüyor gibime geliyor. Eskiye baktığımda ( 5 6 yıl öncesine) kazanılan paranın 10'da 1'i bile yok artık nedense...