• 16-05-2014, 23:21:31
    #10
    maalesef hep aynı demek ki.
    Ne olacak düzelir mi acaba?
  • 16-05-2014, 23:52:55
    #11
    yakındır yakın bu konular cok aza düşücek cogumuz bırakcak bu işi
  • 17-05-2014, 00:01:38
    #12
    Bende de yüzde 70 düşüş var
  • 17-05-2014, 00:19:23
    #13
    UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakındır yakın bu konular cok aza düşücek cogumuz bırakcak bu işi
    Bu işi bırakmak gerekir mi bilmiyorum ama, adsensenin ayağını kaydırmak lazım TR'de.
  • 17-05-2014, 00:30:19
    #14
    MimariuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işi bırakmak gerekir mi bilmiyorum ama, adsensenin ayağını kaydırmak lazım TR'de.
    Ben sabrediyorum iyice gelirim düşünce bırakacagım.
    gecenseneki günlük gelirim 100 130 $ dı
    bundan 4 ay önce gelirim 60 liraydı
    bundan 2 ay önceki gelirim 40 liraydı
    bu ayları 25 30 lira günlük gelirim eskiye bakarakta 4 katı fazla çalişiyorum genede nafile gün geçtikcede düşüyor bu sebeblerden. imzamda satılık siteler var yeni açmıştım siteleri bu işin ilerisi iyi degili satışlarına bile başladım boşuna ugraşmıycam.
  • 17-05-2014, 00:39:27
    #15
    UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sabrediyorum iyice gelirim düşünce bırakacagım.
    gecenseneki günlük gelirim 100 130 $ dı
    bundan 4 ay önce gelirim 60 liraydı
    bundan 2 ay önceki gelirim 40 liraydı
    bu ayları 25 30 lira günlük gelirim eskiye bakarakta 4 katı fazla çalişiyorum genede nafile gün geçtikcede düşüyor bu sebeblerden. imzamda satılık siteler var yeni açmıştım siteleri bu işin ilerisi iyi degili satışlarına bile başladım boşuna ugraşmıycam.
    google her fırsatta para çekiyor bizden hocam. 3 gün veriyor 2 gün alıyor. Bizde saf saf nede olsa 2 gün sonra düzelecek diyip herhangi bir tepki oluşturmuyoruz.

    Reklam veren şöyle, reklam veren böyle, yok TR'de reklam veren olmadığı için rekabet yok. Kendimizi çok güzel kandırıyoruz. Adwords'e gidip bir reklam verin bakalım sizden ne kadar ödeme alıyor. ve yine ödeme yaptıgınız Reklama kendiniz tıklayın ve bakın size ne kadar veriyor.

    Google Aldığı ücretin %10-15'ni bize veriyorsa ne ala. Ama Lafa gelince %60'ı size ödüyoruz diyor.
  • 17-05-2014, 00:40:04
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bunun tek sebebi Somadaki faciadir arkadasim,bendede öyle insanlarin acisi büyük kimse internetle filan ugrasamiyor
  • 17-05-2014, 00:42:18
    #17
    benim %99 düştü diyebiliriz. cidden o kadar düştü. neden acaba
  • 17-05-2014, 00:47:51
    #18
    cankutay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun tek sebebi Somadaki faciadir arkadasim,bendede öyle insanlarin acisi büyük kimse internetle filan ugrasamiyor
    iyi de Hit düştü demiyoruz. Gelir düştü Diyoruz.