• 19-05-2014, 00:44:54
    #37
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok haklısınız adamlar belki de bizim 0,20 kazandığımız reklama 1 lira ödüyorlardır. Zaten ben %60 kullanıcı %40 google söyleminin gerçeği çok yansıtmadığını düşünüyorum...
    68 yayinci 32 google sozde cidden biz /20 25 ancak aliyoruz. Turkiye googleye vergi kesince googlede bunu webmasterlara yaydi baktiki bizimde sesimiz cikmiyor binlerce kisi adsens icin kapida oda bizi opuyor. Basit spam ve cop siteler ayrica ayda 100 200 kazananlar cekilirse piyasa ancak oyle duzelir yada yabanci site yapmak lazim
  • 19-05-2014, 13:51:21
    #38
    Tha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    68 yayinci 32 google sozde cidden biz /20 25 ancak aliyoruz. Turkiye googleye vergi kesince googlede bunu webmasterlara yaydi baktiki bizimde sesimiz cikmiyor binlerce kisi adsens icin kapida oda bizi opuyor. Basit spam ve cop siteler ayrica ayda 100 200 kazananlar cekilirse piyasa ancak oyle duzelir yada yabanci site yapmak lazim
    Benim pek umudum kalmadı artık hocam...Sanırım Adsense'in de sonu yavaş yavaş geliyor. Bu işten ekmek yiyen, bu işe bel bağlayanlara da Allah yardım etsin ne diyim....Ama biz böyle .... semer vuran çok olur. Ben eminim ki burada Adsense'i kullanan her webmaster'ın kazançları %60 - %80 düştü ; ama bakın herkes halinden memnun...
  • 19-05-2014, 14:58:41
    #39
    Tık Bası 25-30 Kurus Verıyordu Benımde Her zaman Hıc 21 Altına Inmedı Bugune kadar Ama Son 2-3 Gundur 0.07-0.09 Arası Sanırım Ulkemızde Yasanan Durumların Etkısı Reklam Verenler reklamları gerı cekmıs olabılırler bır sure
  • 19-05-2014, 15:08:08
    #40
    Üyeliği durduruldu
    aynı durum bendede var.
  • 19-05-2014, 15:18:58
    #41
    Ne yapın yapın, Amerikalı elemanları siteye sokmanın bir yolunu bulun

  • 19-05-2014, 15:39:51
    #42
    Benim hitimde abd ama 0.50 tbm oranı alıyorum tıklama başı. Sektöre göre değişiyor tabi bu oranlar.
  • 19-05-2014, 16:19:52
    #43
    O değilde sanırım Google Gene cebe atmaya başladı. Dengesizlik var bende bu gün. ( Raporlarda gecikme var demeyin Lütfen )
  • 19-05-2014, 16:40:08
    #44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    adsense geçersiz tıklamaydı hitti ay sonu incelemeydi vs derken iyice tırpanlıyor adamlar bunu iyi bellemişler işlerine geliyor
  • 19-05-2014, 16:57:38
    #45
    milyardolarların döndüğü bu sistemde Google neden şeffaf olmuyor ? Yani sonuçta bizi güvendirecek bir sistem gerekli...Böyle yapmakla kendi kuyusunu kazıyor.