DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok haklısınız adamlar belki de bizim 0,20 kazandığımız reklama 1 lira ödüyorlardır. Zaten ben %60 kullanıcı %40 google söyleminin gerçeği çok yansıtmadığını düşünüyorum...
68 yayinci 32 google sozde cidden biz /20 25 ancak aliyoruz. Turkiye googleye vergi kesince googlede bunu webmasterlara yaydi baktiki bizimde sesimiz cikmiyor binlerce kisi adsens icin kapida oda bizi opuyor. Basit spam ve cop siteler ayrica ayda 100 200 kazananlar cekilirse piyasa ancak oyle duzelir yada yabanci site yapmak lazim