UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sabrediyorum iyice gelirim düşünce bırakacagım.
gecenseneki günlük gelirim 100 130 $ dı
bundan 4 ay önce gelirim 60 liraydı
bundan 2 ay önceki gelirim 40 liraydı
bu ayları 25 30 lira günlük gelirim eskiye bakarakta 4 katı fazla çalişiyorum genede nafile gün geçtikcede düşüyor bu sebeblerden. imzamda satılık siteler var yeni açmıştım siteleri bu işin ilerisi iyi degili satışlarına bile başladım boşuna ugraşmıycam.
google her fırsatta para çekiyor bizden hocam. 3 gün veriyor 2 gün alıyor. Bizde saf saf nede olsa 2 gün sonra düzelecek diyip herhangi bir tepki oluşturmuyoruz.

Reklam veren şöyle, reklam veren böyle, yok TR'de reklam veren olmadığı için rekabet yok. Kendimizi çok güzel kandırıyoruz. Adwords'e gidip bir reklam verin bakalım sizden ne kadar ödeme alıyor. ve yine ödeme yaptıgınız Reklama kendiniz tıklayın ve bakın size ne kadar veriyor.

Google Aldığı ücretin %10-15'ni bize veriyorsa ne ala. Ama Lafa gelince %60'ı size ödüyoruz diyor.