MimariuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
google her fırsatta para çekiyor bizden hocam. 3 gün veriyor 2 gün alıyor. Bizde saf saf nede olsa 2 gün sonra düzelecek diyip herhangi bir tepki oluşturmuyoruz.

Reklam veren şöyle, reklam veren böyle, yok TR'de reklam veren olmadığı için rekabet yok. Kendimizi çok güzel kandırıyoruz. Adwords'e gidip bir reklam verin bakalım sizden ne kadar ödeme alıyor. ve yine ödeme yaptıgınız Reklama kendiniz tıklayın ve bakın size ne kadar veriyor.

Google Aldığı ücretin %10-15'ni bize veriyorsa ne ala. Ama Lafa gelince %60'ı size ödüyoruz diyor.
bunu biz yapayız bizim böle bişey yapma imkanımız yok bu adam devlete vergi veriyor ve devletin vergi mükelefi bunu kanuni yonler ile yapmak gerekir bizi tınlamaz kımse adam banlar ses cıkardıgımzıda cunkü ihtiyacı yokki istese şuan yayında olan tum blogsoptların footherine iframe aracılıgı ile reklamını dagıtır. zaten youtube kanallarında bu işlevi gördüdürüyorki millete youtubesini büyütürüyor zaten 1 milyondan fazla hiti var youtubenin milleti bu işi bıraksın diye ugraşıyor farkında degilmisiniz isdedigi gercekden bu işden cok anlayan kişiler. spamcı nevs siteleri Bizim bırakmamızı isdiyolar biz bırakınca kendi siteleri ile işleri götürcekler