UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunu biz yapayız bizim böle bişey yapma imkanımız yok bu adam devlete vergi veriyor ve devletin vergi mükelefi bunu kanuni yonler ile yapmak gerekir bizi tınlamaz kımse adam banlar ses cıkardıgımzıda cunkü ihtiyacı yokki istese şuan yayında olan tum blogsoptların footherine iframe aracılıgı ile reklamını dagıtır. zaten youtube kanallarında bu işlevi gördüdürüyorki millete youtubesini büyütürüyor zaten 1 milyondan fazla hiti var youtubenin milleti bu işi bıraksın diye ugraşıyor farkında degilmisiniz isdedigi gercekden bu işden cok anlayan kişiler. spamcı nevs siteleri Bizim bırakmamızı isdiyolar biz bırakınca kendi siteleri ile işleri götürcekler
Hocam Madem öyle, reklam ağını kapatsın. illa kendimizin bırakması şart değil ki. ve Sence senin sitene, benim siteme gelenden kazandığı parayı blogspottan kazanacak mı ? youtubenin günlük 1.5 milyar hiti olsun önemli değil. Önemli olan Googleyi google Yapan Webmasterın sitesine gelen hit. ve Eminim ki Bu web dünyasına akan trafik 4 Milyardan Fazladır.

Şöyle düşünün, google botu engelelyip dizinden sitelerin kalktığını düşünün. Arama sonuçlarında neyi gösterecek google ?


Öyf ne yazdım ama Afedersiniz ama Nerde Bizim webmasterlarda ki o ...t, google botu engellesin