• 12-11-2013, 17:32:38
    #28
    deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakmada bunların hiç birisi alaycı değil ki. Hepsini de bilerek yazdım ben. Konuya bilinçli insanlar yazıyor diye bunu söylemişim birisinede iyi niyetinden allah razı olsun demişim. Kusura bakmayın ama siz çok fazla kalmayın bilgisayarda, insanlarla olan iletişiminizi kaybetmenize sebep olur. allah selamet versin size. İyi günler.
    hala alaycı diyorsun

    sizede iyi günler bol kazançlar.
  • 12-11-2013, 17:35:16
    #29
    s7e7v7e7n7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hala alaycı diyorsun

    sizede iyi günler bol kazançlar.
    Ne ilginç bir insansın.
  • 12-11-2013, 17:37:56
    #30
    deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne ilginç bir insansın.
    dostum ilginç olan ne yazık ki sensin. olmayan birşeyleri var gibi gösteriyorsun. ben hiçbir mesajımda alay geçtin demedim ki. sen kendi kendine hala alaydan filan bahsediyorsun

    yok olmayacak bu böyle. ben artık yazmıyayım en iyisi

    kolay gelsin.
  • 12-11-2013, 17:46:51
    #31
    Benimde iki adet konu içerisinde 728x90 reklam ekli ve sağ tarafa 300x250 üç adet ekli. Normalde konu içerisinde girildiğinde üç tane reklam iki tanesi konuda olan bir tanesi sağ taraf da olan gözüküyordu. Fakat son iki haftadır konu içerisine girdiğim de tüm reklamlarım gözükmekte. Bunun hata olduğunu sanmıyor bana göre Google ya politikasını değişiyor yada bize kıyak geçiyor
  • 12-11-2013, 17:50:43
    #32
    ''Bu mesaj gizleniyor çünkü s7e7v7e7n7sizin engelli listenizde.'' kusura bakma. Seni anlamadım zaten, şimdide görmüyorum. r10.net üyesi olarak bu hakkımı kullanıyorum. İyi akşamlar size. Allaha emanet olun.
  • 12-11-2013, 17:51:24
    #33
    deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ''Bu mesaj gizleniyor çünkü s7e7v7e7n7sizin engelli listenizde.'' kusura bakma. Seni anlamadım zaten, şimdide görmüyorum. r10.net üyesi olarak bu hakkımı kullanıyorum. İyi akşamlar size. Allaha emanet olun.
    hakkaten rahatsizsin.
  • 12-11-2013, 17:52:37
    #34
    Bu mesaj gizleniyor çünkü iyisizin engelli listenizde.
  • 12-11-2013, 18:03:07
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Hacı sen niye böyle 2 gündür premium a taktın 5 adet görsel reklam ekleyebilen var mı de bu neden 5 oldu 3 dü de niye kendini zorla oraya laik görmeye çalışıyorsun, ha öyle premium üyesi olanında ne işi var kaç kişinin olduğuyla forumuyla şeyiyle.
  • 12-11-2013, 18:43:24
    #36
    fatbotter.com
    bir deli kuyuya taş atmış kırk akıllı çıkaramamış