hypnosis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
''google premium'' üyesi olan kaç kişi var? (:
37
●2.488
- 12-11-2013, 13:54:36Ne hilesi hocam, alın kodları ekleyin görünüyor. Biz hile ile ekleniyor demek ki zaten.Kafka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-11-2013, 14:00:01Hocam premium üyelik demek sadece 5 adet 300x250 reklam eklemekle olmuyor ki, size özel adsense destek elemanınız varmı, istediğiniz reklam boyutlarında özel kod alabiliyormusunuz, eklemek isteyen kişi zaten başka bir php sayfasından reklamı çekerek 5 tane 10 tanede ekleyebiliyor. Google politikalarında yasak olan birşeyi yapmanız, adsense hesabınızı riske etmeniz anlamına geliyor.
https://support.google.com/adsense/answer/48182Alıntı
https://support.google.com/adsense/answer/1282097?hl=trAlıntı - 12-11-2013, 14:05:07Üyeliği durdurulduKonuya müdahil olmayayım dedim ama bir sitede 6 reklamda gözükür tabi farklı şekilde iframe 2 hesap ama artık google adsense çok daha tecrübeli ve mantıklı şekilde yol kattettiği için bunları yapanları sonsuz bir yolcu treni ile uğurluyor iyi çalışmalar
- 12-11-2013, 14:09:27Mümkünse 1 ekleyin tbm yüksek olsun. Hadi olmadı 2 ekleyin tbm yine yüksek olsun. Onu da geçtim 3 ekleyin tbm normal olsun ammaaa 5 ekleyip to arttirirken tbm yi dusurmeyin derim

Tepetaklak cihazımdan gönderildi.
Yoldayım... - 12-11-2013, 15:01:39bende siteme 5 adet ekleyebiliyorum ( hilesiz ) php kodla ifarme ile değil yani zaten google politikalarında bu açıkça belli 3 adet görsel 3 adet bağlantı 2 adet arama ekleyebiliyorsunuz altı çizili diyelimki 4 adet kod eklediniz google diyor ki 3 tane reklam gösterir 4. reklamı göstermez buda yasak değil ama 4. reklam yeri boş görüneceğinden sayfa düzeniniz bozulur bunu da önermeyiz.
- 12-11-2013, 16:23:48Üyeliği durdurulduozgurland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu sorulara cevap ver kendi içinde sonra eğer yanlış giden birşeyler varsa o reklam sayısını 3 e düşür - 12-11-2013, 16:27:52Denedim bendede çıkıyor 5 reklam, ya reklam sayısını 5 e çıkarmayı planlıyor google ya da bir sorun söz konusu. Mail atıp sorsak mı ki
