deLi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yani eğer baktınız adsense'de bir gariplik var dur ben birkaç reklam daha ekleyeyim bakayım olacak mı dediyseniz bu da ayrı bir zekayı gösterir bence, tebrikler valla
37
●2.488
Yani eğer baktınız adsense'de bir gariplik var dur ben birkaç reklam daha ekleyeyim bakayım olacak mı dediyseniz bu da ayrı bir zekayı gösterir bence, tebrikler valla
zahmet olmazsa topar mısınız? bende ne yaptığımın sizde ne söylediğinizin farkına varmış oluruz.
Toparlayın lütfen mesajlarımı, kime hakaret etmiş, kimle alay etmişim.
Öğrenmek isteyenlerle öğreniyorum bende. Güzel oluyor, sizde ara ara deneyin.
yeniliklere açığız.
Hepsini de bilerek yazdım ben. Konuya bilinçli insanlar yazıyor diye bunu söylemişim birisinede iyi niyetinden allah razı olsun demişim.
Kusura bakmayın ama siz çok fazla kalmayın bilgisayarda, insanlarla olan iletişiminizi kaybetmenize sebep olur. allah selamet versin size. İyi günler.