• 12-11-2013, 16:28:04
    #19
    deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatımda ilk kez bir konuya bilinçli insanların dahil olduğunu gördüm. ALLAH razı olsun hepinizden. Tartışma çıkmadan yolu buluyoruz. yasasın 5 reklam
    Benim merak ettiğim şey hemen bunu nasıl fark ettiniz hocam Yani eğer baktınız adsense'de bir gariplik var dur ben birkaç reklam daha ekleyeyim bakayım olacak mı dediyseniz bu da ayrı bir zekayı gösterir bence, tebrikler valla
  • 12-11-2013, 16:33:11
    #20
    20 reklam ekledim hiçbir sıkıntı yok.
    ama 3 ten fazlası görünmedi.
  • 12-11-2013, 16:40:18
    #21
    deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatımda ilk kez bir konuya bilinçli insanların dahil olduğunu gördüm. ALLAH razı olsun hepinizden. Tartışma çıkmadan yolu buluyoruz. yasasın 5 reklam
    İnsanlara yaklaşımınız çok itici ve rahatsız edici... Umarım bunun farkındasınızdır.

    Bir cevap yazacaktım ama sizin yukarıdaki mesajlarınızdan sonra hiç cevap yazasım bile gelmedi nedense...
  • 12-11-2013, 16:43:13
    #22
    Bende siteme 5 adet aynı kodu ekliyorum. Problem yok gözüküyor hepsi.Önceden aynı kodu 4 kere eklerseniz 1 sayfada 3 tanesi gözüküyordu. Şimdi 5 taneside gözüküyor.
  • 12-11-2013, 16:50:40
    #23
    s7e7v7e7n7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlara yaklaşımınız çok itici ve rahatsız edici... Umarım bunun farkındasınızdır.

    Bir cevap yazacaktım ama sizin yukarıdaki mesajlarınızdan sonra hiç cevap yazasım bile gelmedi nedense...
    Hangi mesajlarım itici. zahmet olmazsa topar mısınız? bende ne yaptığımın sizde ne söylediğinizin farkına varmış oluruz. Toparlayın lütfen mesajlarımı, kime hakaret etmiş, kimle alay etmişim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:50:40 -->-> Daha önceki mesaj 16:48:29 --

    parabelyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim merak ettiğim şey hemen bunu nasıl fark ettiniz hocam Yani eğer baktınız adsense'de bir gariplik var dur ben birkaç reklam daha ekleyeyim bakayım olacak mı dediyseniz bu da ayrı bir zekayı gösterir bence, tebrikler valla
    Adsenseyi kurcalamayı seviyorum. Öğrenmek isteyenlerle öğreniyorum bende. Güzel oluyor, sizde ara ara deneyin. yeniliklere açığız.
  • 12-11-2013, 16:55:55
    #24
    Bence bu bir hata. Çünkü;
    Eşzamanlı ve Eşzamansız reklam olayı çıktığından beri böyle bir durum söz konusu. Normal zamanlarda 3 reklam bağlantısından sonra istersen 150 tane ekle, diğerleri görünmüyordu.

    Ayrıca yakın zamanda (Sanırım yaz ayları idi) yapılan Google Hangouts Adsense Politikaları konulu toplantıda GOOGLE YETKİLİSİ kendi ağzı ile 1 SAYFADA 3 reklam bağlantısı + 3 reklam birimi + 2 aramalar için Adsense sonrası kural ihlalidir ve hesabınız kapatılır demişti. Evet 5 reklam ekleniyor ama bu bir ihlal olabilir.

    Sonuçta herkes özgür, dileyen kullanır dileyen kullanmaz ama sonuç tektir. Yasak değilse sıkıntı yoktur yasaksa hesap kapatılır.

    Bu görünen yüz. Ama bir de olabilirlik kısmı var. O da Google artık arama sayfalarında banner kullanmaya hazırlanıyor ve belki de Adsense yayıncısı için 3 görüntülü + 3 resim olarak politikayı düzenleyecek. Sonuçta Google para odaklı bir kuruluş ve politikalarında keskin dönüşleri görmediğimiz bir kuruluş değil.

    İşin açığı bence bu. (:
  • 12-11-2013, 16:57:09
    #25
    deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size kolay gelsin.
    deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ALLAH razı olsun senden.
    deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatımda ilk kez bir konuya bilinçli insanların dahil olduğunu gördüm. ALLAH razı olsun hepinizden. Tartışma çıkmadan yolu buluyoruz. yasasın 5 reklam

    deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi mesajlarım itici. zahmet olmazsa topar mısınız? bende ne yaptığımın sizde ne söylediğinizin farkına varmış oluruz. Toparlayın lütfen mesajlarımı, kime hakaret etmiş, kimle alay etmişim.
    ve diğerleri, daha toplamak için uğraşamayacağım

    hakaret ettiniz demedim,
    alay ettiniz hiç demedim,

    mesajlarınız itici ve rahatsı edici dedim. keşke yukarıdaki mesajımı daha iyi okusaydınız. belliki anlamamışsınız hala,

    siz bir konu hakkında bilgi talep ediyorsunuz, ve size doğru / yanlış bilgi veren kişilere saçma sapan mesajlar yazıyorsunuz.

    ben şahsi olarak bu mesajlardan rahatsız oldum. burada kimse ne yazık ki 13 yaş grubunda değil. Hemen hemen herkes mesaj içeriğindeki anlam ve vurgulamaları anlayabiliyor.

    Kaldı ki siz kendi yazdığınız yazılara;

    "bende ne yaptım"

    şeklinde bir açıklama ile bana soru soruyorsanız,

    maalesef ki size şimdi ne söylesem boş ve yanlış gelecek.

    bu sebepten bu tartışmayı uzatmanın hiç bir anlamı olduğunu düşünmüyorum...
  • 12-11-2013, 17:11:41
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Bendede 5 reklam gözüküyor..
  • 12-11-2013, 17:27:19
    #27
    s7e7v7e7n7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ve diğerleri, daha toplamak için uğraşamayacağım

    hakaret ettiniz demedim,
    alay ettiniz hiç demedim,

    mesajlarınız itici ve rahatsı edici dedim. keşke yukarıdaki mesajımı daha iyi okusaydınız. belliki anlamamışsınız hala,

    siz bir konu hakkında bilgi talep ediyorsunuz, ve size doğru / yanlış bilgi veren kişilere saçma sapan mesajlar yazıyorsunuz.

    ben şahsi olarak bu mesajlardan rahatsız oldum. burada kimse ne yazık ki 13 yaş grubunda değil. Hemen hemen herkes mesaj içeriğindeki anlam ve vurgulamaları anlayabiliyor.

    Kaldı ki siz kendi yazdığınız yazılara;

    "bende ne yaptım"

    şeklinde bir açıklama ile bana soru soruyorsanız,

    maalesef ki size şimdi ne söylesem boş ve yanlış gelecek.

    bu sebepten bu tartışmayı uzatmanın hiç bir anlamı olduğunu düşünmüyorum...
    Kusura bakmada bunların hiç birisi alaycı değil ki. Hepsini de bilerek yazdım ben. Konuya bilinçli insanlar yazıyor diye bunu söylemişim birisinede iyi niyetinden allah razı olsun demişim. Kusura bakmayın ama siz çok fazla kalmayın bilgisayarda, insanlarla olan iletişiminizi kaybetmenize sebep olur. allah selamet versin size. İyi günler.