s7e7v7e7n7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanlara yaklaşımınız çok itici ve rahatsız edici... Umarım bunun farkındasınızdır.

Bir cevap yazacaktım ama sizin yukarıdaki mesajlarınızdan sonra hiç cevap yazasım bile gelmedi nedense...
Hangi mesajlarım itici. zahmet olmazsa topar mısınız? bende ne yaptığımın sizde ne söylediğinizin farkına varmış oluruz. Toparlayın lütfen mesajlarımı, kime hakaret etmiş, kimle alay etmişim.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:50:40 -->-> Daha önceki mesaj 16:48:29 --

parabelyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim merak ettiğim şey hemen bunu nasıl fark ettiniz hocam Yani eğer baktınız adsense'de bir gariplik var dur ben birkaç reklam daha ekleyeyim bakayım olacak mı dediyseniz bu da ayrı bir zekayı gösterir bence, tebrikler valla
Adsenseyi kurcalamayı seviyorum. Öğrenmek isteyenlerle öğreniyorum bende. Güzel oluyor, sizde ara ara deneyin. yeniliklere açığız.