ALLAH razı olsun senden.
Hayatımda ilk kez bir konuya bilinçli insanların dahil olduğunu gördüm.

ALLAH razı olsun hepinizden. Tartışma çıkmadan yolu buluyoruz.

yasasın 5 reklam
Hangi mesajlarım itici.

zahmet olmazsa topar mısınız? bende ne yaptığımın sizde ne söylediğinizin farkına varmış oluruz.

Toparlayın lütfen mesajlarımı, kime hakaret etmiş, kimle alay etmişim.
ve diğerleri, daha toplamak için uğraşamayacağım
hakaret ettiniz demedim,
alay ettiniz hiç demedim,
mesajlarınız itici ve rahatsı edici dedim. keşke yukarıdaki mesajımı daha iyi okusaydınız. belliki anlamamışsınız hala,
siz bir konu hakkında bilgi talep ediyorsunuz, ve size doğru / yanlış bilgi veren kişilere saçma sapan mesajlar yazıyorsunuz.
ben şahsi olarak bu mesajlardan rahatsız oldum. burada kimse ne yazık ki 13 yaş grubunda değil. Hemen hemen herkes mesaj içeriğindeki anlam ve vurgulamaları anlayabiliyor.
Kaldı ki siz kendi yazdığınız yazılara;
"bende ne yaptım"
şeklinde bir açıklama ile bana soru soruyorsanız,
maalesef ki size şimdi ne söylesem boş ve yanlış gelecek.
bu sebepten bu tartışmayı uzatmanın hiç bir anlamı olduğunu düşünmüyorum...