Hayatımda ilk kez bir konuya bilinçli insanların dahil olduğunu gördüm.

ALLAH razı olsun hepinizden. Tartışma çıkmadan yolu buluyoruz.

yasasın 5 reklam
İnsanlara yaklaşımınız çok itici ve rahatsız edici... Umarım bunun farkındasınızdır.
Bir cevap yazacaktım ama sizin yukarıdaki mesajlarınızdan sonra hiç cevap yazasım bile gelmedi nedense...