deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayatımda ilk kez bir konuya bilinçli insanların dahil olduğunu gördüm. ALLAH razı olsun hepinizden. Tartışma çıkmadan yolu buluyoruz. yasasın 5 reklam
İnsanlara yaklaşımınız çok itici ve rahatsız edici... Umarım bunun farkındasınızdır.

Bir cevap yazacaktım ama sizin yukarıdaki mesajlarınızdan sonra hiç cevap yazasım bile gelmedi nedense...