Kusura bakmada bunların hiç birisi alaycı değil ki.

Hepsini de bilerek yazdım ben. Konuya bilinçli insanlar yazıyor diye bunu söylemişim birisinede iyi niyetinden allah razı olsun demişim.

Kusura bakmayın ama siz çok fazla kalmayın bilgisayarda, insanlarla olan iletişiminizi kaybetmenize sebep olur. allah selamet versin size. İyi günler.
hala alaycı diyorsun
sizede iyi günler bol kazançlar.