deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne ilginç bir insansın.
dostum ilginç olan ne yazık ki sensin. olmayan birşeyleri var gibi gösteriyorsun. ben hiçbir mesajımda alay geçtin demedim ki. sen kendi kendine hala alaydan filan bahsediyorsun

yok olmayacak bu böyle. ben artık yazmıyayım en iyisi

kolay gelsin.