Ne ilginç bir insansın.
dostum ilginç olan ne yazık ki sensin. olmayan birşeyleri var gibi gösteriyorsun. ben hiçbir mesajımda alay geçtin demedim ki. sen kendi kendine hala alaydan filan bahsediyorsun
yok olmayacak bu böyle. ben artık yazmıyayım en iyisi
kolay gelsin.