''Bu mesaj gizleniyor çünkü s7e7v7e7n7sizin engelli listenizde.'' kusura bakma. Seni anlamadım zaten, şimdide görmüyorum. r10.net üyesi olarak bu hakkımı kullanıyorum. İyi akşamlar size. Allaha emanet olun.