Makale_TR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tbm öldü cenazeye davetlisiniz.
37
●2.244
- 10-04-2013, 14:09:23derdi sana mı düştü kardeş? ayrıca konuşmana dikkat et ulan falan diye nasıl yazıyorsun sen? bu r10 da kibarlık saygı kuralları moderatör admin vs yok mu beyler?
- 10-04-2013, 14:17:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bendede ciddi düsüsler var dün ve bügün ing içerikte bügünde tek tık 3.38 dolar vermiş anlamadımki
- 10-04-2013, 14:18:06ayrıca ben kimseyle yarışmıyor ve kapışmıyorum kardeş, sadece haline şükret dedim onu bulamayanlarda var dedim. konuşma üslubu da değiştir hiç tanımadığın ve senden çok büyük olan kişilere karşı, hiç hoş değil bu yaptığın!kozmopolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2013, 14:20:47Bana soracak olursanız googlenin adsense ve adwords kalitesi iyice düştü. Kuponlarda olmasa kimse adwordse reklam vermez. Şahsen ben kuponlar olmasa reklam vermem. Çünkü ne yapacakları belli olmuyor. Binlerce adsense kullanan ergen olabilir. Ve bu ergenler biz reklamlara tıklayıp kapatarak bizim reklam tıklamalarımızı boşa harcar. Bizim reklamlarımıza sadece işine yarayacak kişinin tıklaması lazım.
- 10-04-2013, 17:53:32Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bende 010 dan 02 ye düştüm sayfa to da %1
- 10-04-2013, 18:48:34saat 13 sularında tbm 0,20 idi şimdi 11-10 civarlarında.aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2013, 11:18:04

