• 10-04-2013, 14:09:23
    #28
    Makale_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece tbm olsa iyi

    dalgalanma var sanırım
    sayfa to düşüşte

    konuları daha çok her dalga herkesi vursaydı aboov

    bide oyun sitesi olan adam tatil sitesi olan adamla kapışıyor ulan adamın tatil sitesi var alacak tabi 0,10 0,15 gelmiş 0,02 tbm var diyor
    derdi sana mı düştü kardeş? ayrıca konuşmana dikkat et ulan falan diye nasıl yazıyorsun sen? bu r10 da kibarlık saygı kuralları moderatör admin vs yok mu beyler?
  • 10-04-2013, 14:17:46
    #29
    içerik ve site herzaman etkilidir.


    0,17 $ en düşük sitelerimden birinde.
  • 10-04-2013, 14:17:52
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bendede ciddi düsüsler var dün ve bügün ing içerikte bügünde tek tık 3.38 dolar vermiş anlamadımki
  • 10-04-2013, 14:18:06
    #31
    kozmopolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    derdi sana mı düştü kardeş? ayrıca konuşmana dikkat et ulan falan diye nasıl yazıyorsun sen? bu r10 da kibarlık saygı kuralları moderatör admin vs yok mu beyler?
    ayrıca ben kimseyle yarışmıyor ve kapışmıyorum kardeş, sadece haline şükret dedim onu bulamayanlarda var dedim. konuşma üslubu da değiştir hiç tanımadığın ve senden çok büyük olan kişilere karşı, hiç hoş değil bu yaptığın!
  • 10-04-2013, 14:20:47
    #32
    Bana soracak olursanız googlenin adsense ve adwords kalitesi iyice düştü. Kuponlarda olmasa kimse adwordse reklam vermez. Şahsen ben kuponlar olmasa reklam vermem. Çünkü ne yapacakları belli olmuyor. Binlerce adsense kullanan ergen olabilir. Ve bu ergenler biz reklamlara tıklayıp kapatarak bizim reklam tıklamalarımızı boşa harcar. Bizim reklamlarımıza sadece işine yarayacak kişinin tıklaması lazım.
  • 10-04-2013, 17:53:32
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende 010 dan 02 ye düştüm sayfa to da %1
  • 10-04-2013, 18:48:34
    #34
    aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içerik ve site herzaman etkilidir.


    0,17 $ en düşük sitelerimden birinde.
    saat 13 sularında tbm 0,20 idi şimdi 11-10 civarlarında.
  • 11-04-2013, 00:38:18
    #35
    aynı düşüş bende de var malesef.
  • 11-04-2013, 11:18:04
    #36
    Kafayı yememek elde değil. 0,04 leri bile arayacam herhalde.
    Saat: 11:15 itibariyle,