• 10-04-2013, 00:00:11
    #19
    ankaradabiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0.12 den 0.05 de benim
    Hocam yalnız değilmişim sevindim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 10-04-2013 mesaj 00:00:11 -->-> Daha önceki 09-04-2013 mesaj 23:55:53 --

    CemUter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0,03 ben ne yapıyım
    Camdan Atla. (espiri yaptım ciddi alma)
  • 10-04-2013, 00:01:10
    #20
    HidrojenWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Camdan Atla. (espiri yaptım ciddi alma)
    bende tam atlıyordum iyiki parantez içine yazmıssın
  • 10-04-2013, 00:01:50
    #21
    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her tbm'si düşen konu açsaydı... Her gün böyle konular görmekten bir tek ben mi sıkıldım?
    Herzaman bu şekilde düşünenler olurmu bilmiyorum
    Her tbmsi düşen konu acsaydıu ne mi olurdu adsense bolumu doping yerdi.Kardeş burdaki maksat genel fikir almak.(biraz sohbet,geyik) te var tabi.
    Kolayı var Bıktıysan yazma konu düşssün.
  • 10-04-2013, 00:01:54
    #22
    Biz geçen hafta cenazeye gelmiştik nasıl olur ya,demekki korsan cenazeymiş
  • 10-04-2013, 00:08:23
    #23
    PaylasimCity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana da dalgalanma gibi geliyor.Çünkü aylardır normal düzeyde devam eden tbm ve sayfa to 2 gündür yüzde 60 oranında azaldı,anormal bi durum olduğu çok açık.
    Benim ilkkez bu kadar düştü hatırladığım neyseki şuanlar 0,6 seyrinde Bunada şükür.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:08:23 -->-> Daha önceki mesaj 00:06:55 --

    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz geçen hafta cenazeye gelmiştik nasıl olur ya,demekki korsan cenazeymiş
    Sorgu için kabrini açtık.sorguladık ama nuh diyor peygamber demiyor.Bizde baktık oluru yok gomelik dedik ee dedik sessizce gomersek yanlıs anlasılır toren yapalım dedik
  • 10-04-2013, 00:09:55
    #24
    benim tbm 0.05 lerdeydi bugun datacenter da olan bir problem dolaısıyla erişim yoktu önbellekten girip reklamlara tıklanmış tbm 0.10
  • 10-04-2013, 00:16:45
    #25
    son durum;


    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:16:45 -->-> Daha önceki mesaj 00:13:06 --

    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim tbm 0.05 lerdeydi bugun datacenter da olan bir problem dolaısıyla erişim yoktu önbellekten girip reklamlara tıklanmış tbm 0.10
    ozaman sıkıntı duzelmesin hacı
  • 10-04-2013, 00:19:32
    #26
    HidrojenWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    ozaman sıkıntı duzelmesin hacı
    tıklama sayısı düşük bu seferde ikisi birden yükselmiyor nedense illa biri diplerde olcak
  • 10-04-2013, 13:43:56
    #27
    Sayfa To: 0,00%
    TBM: —

    Enteresan