Her tbm'si düşen konu açsaydı... Her gün böyle konular görmekten bir tek ben mi sıkıldım?
Herzaman bu şekilde düşünenler olurmu bilmiyorum

Her tbmsi düşen konu acsaydıu ne mi olurdu adsense bolumu doping yerdi.Kardeş burdaki maksat genel fikir almak.(biraz sohbet,geyik) te var tabi.
Kolayı var Bıktıysan yazma konu düşssün.