tbm öldü cenazeye davetlisiniz.
37
●2.244
- 09-04-2013, 21:01:14Yeni başlayanların hevesini kırma konusunda ne kadar başarılısınız. Bende sürekli böyle başlıklar görmekten rahatsız oluyorum ama gelip insanları tiye almıyorum. Tepkinizi koymanın yolu böyle olmamalı.
İlgilenmeyen mesaj atmazsa sorun kalmaz. Her konu bizim keyfimize göre açılacak diye bir kaide yok. - 09-04-2013, 21:14:14Bana da dalgalanma gibi geliyor.Çünkü aylardır normal düzeyde devam eden tbm ve sayfa to 2 gündür yüzde 60 oranında azaldı,anormal bi durum olduğu çok açık.Makale_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2013, 21:18:00"Tiye" aldığımı kanıtlar mısın?Steven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2013, 21:40:18Siz tiye almamışsınız eleştirmişsiniz. Sizden sonraki iki arkadaş için yazdım.SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurallar çerçevesinde ise isteyen istediğini açar. Beğenmeyen ilgisini çekmeyen konu altına yazmaz olur biter. Bende hoşlanmadığım bir başlığın altına yazmıyorum. Konuyu açan arkadaş emin olsa böyle bir konu açmazdı. Demekki gerçekten merak ediyor. Hemen yok her tbm düşen konu açsaydı vs. Herkes kendi işine baksa böyle sorun olmaz. Üstüne alınan alınsın. Dediklerimin arkasındayım. - 09-04-2013, 22:11:38Daha ne istiyorsunuz, "0,5" TBM elde etmişsiniz.HidrojenWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle