• 09-04-2013, 20:48:27
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10 yıldır google'da dalgalanma var.Tsunami olacak
  • 09-04-2013, 21:01:14
    #11
    Yeni başlayanların hevesini kırma konusunda ne kadar başarılısınız. Bende sürekli böyle başlıklar görmekten rahatsız oluyorum ama gelip insanları tiye almıyorum. Tepkinizi koymanın yolu böyle olmamalı.
    İlgilenmeyen mesaj atmazsa sorun kalmaz. Her konu bizim keyfimize göre açılacak diye bir kaide yok.
  • 09-04-2013, 21:04:19
    #12
    0,09
  • 09-04-2013, 21:06:05
    #13
    adwords veren en ucuz fiyatlarla tmb vermeye çalışırsa adsensecilerde en fazla tmb için çalışırlarsa bu konular daha çok olur
  • 09-04-2013, 21:14:14
    #14
    Makale_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece tbm olsa iyi

    dalgalanma var sanırım
    sayfa to düşüşte

    konuları daha çok her dalga herkesi vursaydı aboov

    bide oyun sitesi olan adam tatil sitesi olan adamla kapışıyor ulan adamın tatil sitesi var alacak tabi 0,10 0,15 gelmiş 0,02 tbm var diyor
    Bana da dalgalanma gibi geliyor.Çünkü aylardır normal düzeyde devam eden tbm ve sayfa to 2 gündür yüzde 60 oranında azaldı,anormal bi durum olduğu çok açık.
  • 09-04-2013, 21:18:00
    #15
    Steven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni başlayanların hevesini kırma konusunda ne kadar başarılısınız. Bende sürekli böyle başlıklar görmekten rahatsız oluyorum ama gelip insanları tiye almıyorum. Tepkinizi koymanın yolu böyle olmamalı.
    İlgilenmeyen mesaj atmazsa sorun kalmaz. Her konu bizim keyfimize göre açılacak diye bir kaide yok.
    "Tiye" aldığımı kanıtlar mısın?
  • 09-04-2013, 21:40:18
    #16
    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Tiye" aldığımı kanıtlar mısın?
    Siz tiye almamışsınız eleştirmişsiniz. Sizden sonraki iki arkadaş için yazdım.
    Kurallar çerçevesinde ise isteyen istediğini açar. Beğenmeyen ilgisini çekmeyen konu altına yazmaz olur biter. Bende hoşlanmadığım bir başlığın altına yazmıyorum. Konuyu açan arkadaş emin olsa böyle bir konu açmazdı. Demekki gerçekten merak ediyor. Hemen yok her tbm düşen konu açsaydı vs. Herkes kendi işine baksa böyle sorun olmaz. Üstüne alınan alınsın. Dediklerimin arkasındayım.
  • 09-04-2013, 22:11:38
    #18
    HidrojenWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    s.a arkadaşlar başlıktan anlaşılacağı gibi 0,11 olan tbm bugun 0,5 e düştü sizde durumlare nedir?
    Daha ne istiyorsunuz, "0,5" TBM elde etmişsiniz.