Yeni başlayanların hevesini kırma konusunda ne kadar başarılısınız. Bende sürekli böyle başlıklar görmekten rahatsız oluyorum ama gelip insanları tiye almıyorum. Tepkinizi koymanın yolu böyle olmamalı.
İlgilenmeyen mesaj atmazsa sorun kalmaz. Her konu bizim keyfimize göre açılacak diye bir kaide yok.
"Tiye" aldığımı kanıtlar mısın?