SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Tiye" aldığımı kanıtlar mısın?
Siz tiye almamışsınız eleştirmişsiniz. Sizden sonraki iki arkadaş için yazdım.
Kurallar çerçevesinde ise isteyen istediğini açar. Beğenmeyen ilgisini çekmeyen konu altına yazmaz olur biter. Bende hoşlanmadığım bir başlığın altına yazmıyorum. Konuyu açan arkadaş emin olsa böyle bir konu açmazdı. Demekki gerçekten merak ediyor. Hemen yok her tbm düşen konu açsaydı vs. Herkes kendi işine baksa böyle sorun olmaz. Üstüne alınan alınsın. Dediklerimin arkasındayım.