Bana soracak olursanız googlenin adsense ve adwords kalitesi iyice düştü. Kuponlarda olmasa kimse adwordse reklam vermez. Şahsen ben kuponlar olmasa reklam vermem. Çünkü ne yapacakları belli olmuyor. Binlerce adsense kullanan ergen olabilir. Ve bu ergenler biz reklamlara tıklayıp kapatarak bizim reklam tıklamalarımızı boşa harcar. Bizim reklamlarımıza sadece işine yarayacak kişinin tıklaması lazım.