sadece tbm olsa iyi
dalgalanma var sanırım
sayfa to düşüşte
konuları daha çok her dalga herkesi vursaydı aboov
bide oyun sitesi olan adam tatil sitesi olan adamla kapışıyor ulan adamın tatil sitesi var alacak tabi 0,10 0,15 gelmiş 0,02 tbm var diyor
derdi sana mı düştü kardeş? ayrıca konuşmana dikkat et ulan falan diye nasıl yazıyorsun sen? bu r10 da kibarlık saygı kuralları moderatör admin vs yok mu beyler?