Makale_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadece tbm olsa iyi

dalgalanma var sanırım
sayfa to düşüşte

konuları daha çok her dalga herkesi vursaydı aboov

bide oyun sitesi olan adam tatil sitesi olan adamla kapışıyor ulan adamın tatil sitesi var alacak tabi 0,10 0,15 gelmiş 0,02 tbm var diyor
derdi sana mı düştü kardeş? ayrıca konuşmana dikkat et ulan falan diye nasıl yazıyorsun sen? bu r10 da kibarlık saygı kuralları moderatör admin vs yok mu beyler?