kozmopolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
derdi sana mı düştü kardeş? ayrıca konuşmana dikkat et ulan falan diye nasıl yazıyorsun sen? bu r10 da kibarlık saygı kuralları moderatör admin vs yok mu beyler?
ayrıca ben kimseyle yarışmıyor ve kapışmıyorum kardeş, sadece haline şükret dedim onu bulamayanlarda var dedim. konuşma üslubu da değiştir hiç tanımadığın ve senden çok büyük olan kişilere karşı, hiç hoş değil bu yaptığın!