• 06-07-2010, 13:05:34
    #28
    MolenBeek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    facebook diye grup açmıştır onun adminidir
    Ahaha bu güzeldi.
  • 06-07-2010, 13:12:20
    #29
    Adam Okeye Eleman Ariyor Sanki
  • 06-07-2010, 13:17:20
    #30
    adam sosyal muhendiz, biraz fırsat vermen gerekiyor.
  • 06-07-2010, 15:25:15
    #31
    beni de tanıştırın
  • 06-07-2010, 15:27:33
    #32
    Adam haklı arkadaşlar
  • 06-07-2010, 15:28:06
    #33
    bize torpil yapabilirmiymiş sorsaydın bi deneyimli webmaster arkdaşlar var facebook u daima ileriye götürücek hehe gelsin R10 a
    R10 Admini yazar ondan sonrada nick e
  • 06-07-2010, 15:32:03
    #34
    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bize torpil yapabilirmiymiş sorsaydın bi deneyimli webmaster arkdaşlar var facebook u daima ileriye götürücek hehe gelsin R10 a
    R10 Admini yazar ondan sonrada nick e
    Aman r10 u öğretmeyelim, radminim diye gezer ortaklıkta.
  • 06-07-2010, 15:34:43
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Bu bizim millet niye bu kadar çakal ya
  • 21-07-2010, 04:06:37
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende fakebookun yöneticisim bellı etmıyorum ama