• 05-07-2010, 23:10:01
    #19
    Adamın adını sorsana Eğer adı "DEMİR" ise msn adresini bana acil pmle
  • 05-07-2010, 23:11:35
    #20
    Kaçıncı rüyasını görüyor acaba.
  • 05-07-2010, 23:11:59
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ZerCY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye temsilcisi olabilir hemen dalga geçmeyelim
    Türkiye temsilcisi olabilir, katılıyorum size
  • 05-07-2010, 23:13:16
    #22
    Mahalle kahvesine benziyor orası Sen nereden buldun arkadaşı
  • 05-07-2010, 23:17:31
    #23
    LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni mod yapsa keşke
    İstersen ben seni r10 da yapıyım mod.

    Şuan kapalı facebook un admini.

    Msn'i hotmail değil, iname gibi birşey.

    Ben onu değil o beni buldu, nasıl bulduğu hakkında bir fikrim yok.
  • 06-07-2010, 00:00:57
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Beni de deneme moderatör yapsa keşke..
    Nerde..
  • 06-07-2010, 00:49:24
    #25
    Facebook admini banada yetki ver
  • 06-07-2010, 12:52:25
    #26
    MetinCeylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook admini banada yetki ver
    Sen alırsan bende isterim.
  • 06-07-2010, 13:02:40
    #27
    facebook diye grup açmıştır onun adminidir